Garancia
Garanciális feltételek
HIVATALOS MAGYARORSZÁGI GARANCIA a vásárolt termékhez.
Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk! Az általunk forgalmazott termékekhez tehát a garanciát, a gyártók magyarországi importőrei biztosítják Önnek. Így Ön élvezheti a szervizháttér biztonságát és a terméktámogatásokat. Csak ez a fajta garancia biztosítja, hogy szükség esetén, készülékét a lehető legrövidebb időn belül szakszerűen megjavítsák vagy tudjuk újra cserélni ha a szakszerviz úgy dönt!
A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre minimum 12 hónap jótállás kötelező. Az ennél hosszabb jótállási időt (24 hónap, 36 hónap, stb.) az érintett termékeknél külön jelöljük! A jótállási idő kezdete a számla és a jótállási jegy dátuma.
Fogyasztók esetén a hatályos jogszabályoknak megfelelően a jótállás idptartama a következőképpen alakul:
- A 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár (azaz a számlán szereplő, kizárólag egy adott termékre vonatkozó ár) esetén 1, azaz egy év.
- A 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 2, azaz két év.
- A 250 000 forint eladási ár felett 3, azaz három év.
E határidők elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik. Ha a fogyasztó a fogyasztási cikket az átadástól számított hat hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a fogyasztási cikk átadásának napja. A fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a fogyasztó a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.
A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt . A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások ( pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb. ) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják a 72 órás cserét. Ennek megfelelően a további teendők a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén:
Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni cégünk valamelyik elérhetőségén. Ha a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a gyártó vállalja a termék azonnali cseréjét.
Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében történt a 72 órán belüli meghibásodás akkor természetesen azonnali cserét biztosítunk. Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor Webáruházunk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék 72 órán belüli meghibásodás cseréjét.
Jótállási igény az alább felsorolt iratok bemutatásával érvényesíthető:
- A termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel (72 órán belüli csere esetén)
- A számla egy példánya és/vagy a cégünk által kiállított jótállási jegy
Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni!
Nem érvényesíthatőa jótállás a következő esetekben:
- illetéktelen szoftvertelepítési kísérlet, valamint az ebből eredő hardveres meghibásodások esetén.
- a különböző tisztítások, törések, fizikai sérülés és beázás esetén.
- számítástechnikai vírusok, kémprogramok, trójai programok stb. okozta károk, valamint adat- vagy programvesztések esetében
FONTOS! A fenti okokból meghibásodott termékek javítási illetve bevizsgálási költsége a jótállás időtartamán belül is a vásárlót terheli. A fent leírt költséget egy-egy gyártó, illetve a forgalmazó egyedileg állapítja meg.
A termék meghibásodása esetén a csomagolásban lévő, vagy a számlával együtt Önnek átadott garanciajegy tájékoztatásának megfelelően kell eljárni. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 4-5 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet. Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó), gyártó/ importőr telefon számán vagy a központi szakszervizénél.
Utánvételes fizetéssel küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak! A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. A visszajuttatás határidőben történik, ha a terméket a fogyasztó a garanciális idő lejárta előtt eljuttatja cégünknek. (Kérjük, hogy még a garancia lejárta előtt 1 nappal érkezzen meg hozzánk a termék.) Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből eredő hibák a garancia elvesztésével jár.
Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődjön telefonon az ügyfélszolgálaton.
Jótállási folyamat:
1. A garanciális problémával cégünknek behozott készülékeket továbbítjuk a cégünknek garanciális hátteret biztosító beszállítónkhoz, aki intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-4 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.
2. Mikor nem érvényesíthető a jótállás?
- illetéktelen szoftvertelepítési kísérlet, valamint az ebből eredő hardveres meghibásodások esetén.
- a különböző tisztítások, törések, fizikai sérülés és beázás esetén.
- számítástechnikai vírusok, kémprogramok, trójai programok stb. okozta károk, valamint adat- vagy programvesztések esetében
FONTOS!
A fenti okokból meghibásodott termékek javítási illetve bevizsgálási költsége a jótállás időtartamán belül is a vásárlót terheli. A fent leírt költséget egy-egy gyártó, illetve a forgalmazó egyedileg állapítja meg.
Forgalmazói Garancia:
Az általunk forgalmazott termékekhez tehát a garanciát, a gyártók magyarországi importőrei biztosítják Önnek. Így Ön élvezheti a szervizháttér biztonságát és a terméktámogatásokat. Csak ez a fajta garancia biztosítja, hogy szükség esetén, készülékét a lehető legrövidebb időn belül szakszerűen megjavítsák vagy tudjuk újra cserélni, ha a szakszerviz úgy dönt!
Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:
- A nyugta vagy számla egy példánya
Ennek hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni!
A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a forgalmazó webshop.
A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt. A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások (pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb…) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják a 72 órás cserét. Ennek megfelelően a további teendők a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén:
A garanciális problémával cégünknek behozott készülékeket továbbítjuk a cégünknek garanciális hátteret biztosító vonatkozó beszállítónkhoz, aki intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 4-5 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.
Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó), gyártó/ importőr telefon számán vagy a központi szakszervizénél (előbb minden esetben a forgalmazót értesítsék az digipont@servicesunlimited.hu email címen). Ha a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a gyártó vállalja a termék azonnali cseréjét.
Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében történt a 72 órán belüli meghibásodás akkor természetesen azonnali cserét biztosítunk.
Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor Webáruházunk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék 72 órán belüli meghibásodás cseréjét.
A termék meghibásodása esetén a csomagolásban lévő, vagy a számlával együtt Önnek átadott garanciajegy tájékoztatásának megfelelően kell eljárni.
Utánvételes fizetéssel küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!
A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. A visszajuttatás határidőben történik, ha a terméket a fogyasztó a garanciális idő lejárta előtt eljuttatja cégünknek. (Kérjük, hogy még a garancia lejárta előtt 1 nappal érkezzen meg hozzánk a termék.)
Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből eredő hibák a garancia elvesztésével jár.
Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődjön telefonon az ügyfélszolgálaton.